0

6. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine/vahetamine

6.1. Teil on õigus tühistada oma tellimus peale seda, kui olete toote eest maksnud, kuid toodet pole veel kohale toimetatud. Selleks tuleb saata kiri allar@popsport.ee e-mailile koos arve numbriga ning oma arvelduskonto numbriga või helistada popsport.ee kontakttelefonil +372 5342 2164.

6.2. Peale toodete kättesaamist on tarbijal VÕS mõistes 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Juhul, kui tooted tarbijale ei sobi, on tarbijal õigus 14 päeva jooksul peale toodete üleandmist oma tellimusest taganeda ja ostetud tooted tagastada või vahetada.

6.3. Tellimuse tühistamisel punkti 4.3 või punktis 6.1 sätestatud juhul tagastatakse Teile ostu eest tasutud summa (koos transpordi maksumuse summa) Teie pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates sellest, kui olete tellimuse tühistanud, v.a käesolevate tingimuste punktis 6.4 ja 6.2. sätestatud juhtudel. Tellimusest taganemise korral punktis 6.2 sätestatud juhul tagastatakse Teile ostu eest tasutud summa (välja arvatud transpordi maksumuse summa) Teie pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise kohta teate saamisest ning tagastatud kauba saabumisest popsport.ee lattu.

6.4. Kui tagastatav toode on rikutud ja riknemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud popsport.ee ning  toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, on Popspordil õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Teie poolt toote eest tasutud ning Teile tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab Popsport! tasaarvestamise avalduse Teie e-maili aadressile. Juhul, kui Te ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Teil õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Teie ja Popspordi vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus põhjendamatuks.

6.5. Tellitud toode või tooted on võimalik tagastada Itella Smartposti, Omniva ja DPD pakiautomaatide puhul SMSiga saabuva tagastuskoodiga, DPD kulleri vahendusel tellitud kaupade tagastamine toimub kliendi kulul, tagastamiseks palun saatke kiri koos tellimuse kinnituse numbriga allar@popsport.ee. Omal käel tagastatav pakk tuleks saata Tartu Rebase Rimi Smartposti, Omniva või DPD automaati, tel: +372 5342 2164 või kulleri puhul aadressile: Baltimpeks OÜ, Tähe 131, 50107, Tartu, Tartumaa, tel: +372 5342 2164. Eelneva kokkuleppe puhul on võimalik tooteid Zeppelini Keskuse Popsporti või Tähe 131 aadressil asuvasse kontorisse tagastada, selleks palume enne tagastamist tellimuse kinnituse number allar@popsport.ee edastada.

6.6. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise soov koos tellimuse kinnituse numbriga ning saata see e-posti aadressile allar@popsport.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest, kauba lattu saabumisel tagastatakse toote või toodete ostusumma Teie arvelduskontole või tühistatakse järelmaksu leping.

6.7. Tellitud toodet või tooteid on võimalik vahetada, vahetuse teostamiseks palun saatke kiri koos tellimuse kinnituse numbriga allar@popsport.ee. Kauplustes pole võimalik e-poest ostetud tooteid vahetada. Vahetatav toode tuleb tagastada punktis 6.5 viisil ning soovitud toote saadame uue saadetisena.

6.8. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Ostjaks on juriidiline isik.

Filtreeri tooteid